PENGUMUMAN


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

For best resolution..please use IE Mozilla Firefox..

Wassalam..


Thursday, February 5, 2009

TOYOTA INNOVA

Toyota Innova..?huh..ari ni aku nak p tengok Toyota Innova...Ahli keluarga tak ramai tapi kenapa nak beli kereta besar? By the way, aku ni jenis kena travell jauh...Mak mertua kat Batu Pahat, Johor. Mak ayah aku lak kat Kota Bharu, Kelantan.

So...bawak keter besar ni kurang sket kepenatannya berbanding bawak kete biasa. So, those yang jenis selalu travell jauh better look out for kereta yang more lebih besar...MPV ke..

Untuk maklumat lanjut, (Price and Spec)..Check it out at http://www.toyota.com.my (cheh..!macam salesman lak aku)


Then...kenapa aku pilih Toyota??Korang tengok la..kat atas jalan skang keter lama-lama pun still toyota..ada Toyota AE la...KE laa...Corolla la..Coronna la...macam-macam lagi..semuanya kuat lagi berbanding dengan kereta yang lain..ramai berpendapat...body made pun bagus Toyota berbanding brand yang lain.

No comments:

SEKITAR KELANTAN

GOMO KELATE GOMO

RUANGAN

RUANGAN

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP